Många dagar i ett.

Just nu är jag med linnea men de här gör hon istället.


Jaa så här kul var jag att vara med ^^,   hahha nä jag hoppas inte de beror på det xD  Ska snart gå ner och ta min redbull jag köpte på väge hem från stan. Vi åkte till stan efter skolan och jag hittade lite saker. En vanlig svart bh, en skjal och ett par jeans óch de som var bra med jeansen var att de bara kostade 99 kr :O  jag kunde inte förstå det själv. Så hittade en storlek som kunde passa och tryckte mig ner i dem och de passade, Gallant! (:


Här är även min nya jeans jacka, En kort och liten denna gången.



Måndags;

Ifk Matchen med hanna och josefine ( hannas kompis)  Träffade även älskling och hans lag kompisar,,   men de va riktiggt kul även fast jag va lite sjuk och inte kunde en ända sång somde sjungde och hade ingen röst för att skrika haha. Efter matcehn jobbade vi. Plockade flaskor rätt skojj de med faktiskt trodde de skulle ta längre tid änvad de gjorde. Var en riktigt kul kväll (:


Måndagens outfit;


Kommentarer
Postat av: LINNEA

oh malin baby det här ska du ångra :D haha

2009-04-22 @ 17:50:10
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Hanna B

Haha det är bara att lära dig sångerna om du ska med nästa ggn :D HAHA men det var skoj :)

2009-04-22 @ 19:59:06
Postat av: N A T H A L I E

hahahaha linnea verkar somna väldigt ofta hos dig :D

2009-04-24 @ 12:16:18
URL: http://babyitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0