Jeans

Kom nyss hem från stan med linnea, Svinet som har fått pengar letar nu efter ett  par jeans, Haha vet inte hur många jenas hon testa i dag.
Varför kan det inte bara finnas sådana jeans som är perfekta med en gång? som man får underbart fina ben i och en snygg rumpa? Man bestämmer bara vilken färg man vill ha om man vill hade slitna eller inte. Och sen när man testar dem sitter de som en dröm, Inte förstora någonstans och inte försmå utan bara helt perfekta.. Hade det inte varit underbart?  men så är de inte så får sluta drömma.


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha jag är också sånn, jättekräsen med jeans, dom måste sitta perfekt ;) så jag prövar hur många som helst innan jag hittar några som jag köper!

2009-04-13 @ 20:03:59
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: linneaolsson

ja det hade ju vart undrebart!

2009-04-14 @ 09:29:27
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0