Hej änglar

Igår var det skola  som vandligt, Trodde vi började 8 men de va helt fel. Jag frida och linnea var vid skolan 8:00 men så fick vi reda på att vi började 10:15 så vi åkte till condecco och fikade.  Väl i skolan hade vi en rätt rolig media produktion men sedan var de ja engelska nationella, och kan ju säga att min text blev allt annat än bra, haha!   Efter skolan åkte jag och Linnea hem till Mike och handlade tills kvällen. sen släpade vi med all mat till mig för att vi skulle se när älsklingen spelade match, Rött kort hmm?!  kan ju diskuteras om de var värt de eller inte :P ..  Efter matchen åkte vi hem till Linnea och grillade korv med bröd och åt Taco chips Myspys! men fan va kallt de ska vara på kvällarna då.   





Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

hahaha linnea sömntutan olsson, hon verkar somna där hela tiden :D haha ajfan, men vi får hålla tummarna att de gick bra iallafall!

2009-04-25 @ 13:38:59
URL: http://babyitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0