Godmorgon

jag har inte en aning om vad jag gör uppe så här tidigt, ´Men igår så var jag ju med Linnea och frida och vi va på allum och åt och kollade lite, hittade tre par trosor som jag inhandliade. Efter allum var vi ute lite en stund med carro och sen åkte vi hem till fridas kompis och var där en stund. Vi skulle ta bussen halv ett tillbaka och då kom inte den såklart så vi fick gå från brörndammen till allum och då står de att bussen ska komma 05:45, GREAT! så mamma fick komma och hämta oss. Har bilden från kvällen som jag lägger in senare (:  Puss


Alex och Frida

Alex, Jag, Frida och Linnea

Jag och Linnea

Mattias och Frida

Johan och alexandra

Jag, Linnea och Johan

Alex, Linnea, Jag och Mattias

Kommentarer
Postat av: josefine

vart har du köpt det vita linnet? superfint :)

2009-04-17 @ 12:19:52
Postat av: Malin

Josefine - Linnet kommer från Gina men va ett tag sen jag köpte det. (:

2009-04-17 @ 13:36:03
URL: http://moreofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0