Glömde det helt.

Hej käsaste läsare, Nu sitter jag här med min älskling vid sidan.  Fast han ska snart hem, Buhu!  Idag efter skolan så tog jag frida och linnea spårvagnen till kviberg och gick ända hem. När jag och linnea väl kom hem åt vi och sen tog vi en fika på altanen min ^^,  Sen kom niklas och gjorde mig sällskap.  Vi har inte gjort så mycket... 

hade tänkt att lägga in en dagens outfit men de hade jag helt glömt av att ta kort¨på. imon är de nationella prov i engelska. De kommer gå skit rent ut sagt.  Ha en bra kväll  Puss
.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Haha eller hur, han stod där med blommorna i dörren, so cute :D hoppas det gick bra på nationella!

2009-04-24 @ 12:11:10
URL: http://babyitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0