En rumpvisare, En sångare, Två fulla, En fyllegybbe och första gången jag svimma.

Godmorgon hönor.   Igår åkte jag, frida, Linnea och amanda till Jacob i vår skola, men stannade inte så länge. Vi åkte till stan och käkade på donken men kan säga att det hände en del innan vi kom hem till våra sängar haha. När vi skulle gå till bussen så träffade vi på 3 kvinnor i kanske 25 års åldern och en kille i ungefär samma ålder. Tjejerna bad oss att få honom att börja dansa. men dans var det inte precis han började med att vicka lite på höfterna och sen vände han sig om och drog ner byxorna och visade röven och i samma veva så välte bänken som han stod på så han föll bakot och slog i sin bara rumpa! haha fan va vi skratta.  Vi sa hejdå till amanda  så jag frida och linnea tog bussen till stan och på bussen var de en man i 30 års åldern som kom fram och började sjunga för oss. Hahaha fy va borta han var,han imiterade folk och sjung låten brörn gustavson sjung till carina berg.

När vi kom till donken blev vi bjudna på lite pommes xD

Efter Donken så gick vi till nils ericsson terminalen och bussen skulle komma 01:17 så va bara att vänta. Men blev roade av en fulle gubba som hade med sig sin hund. Han pratade snällt med oss tills Linnea sänger; GLÖM INTE ATT MATA HUNDEN!   Guu va arg han blev! haha  han ; VET DU VAD DE HÄR ÄR FÖR HUND?   EN BLANDRAS MELLAN EN SCHÄFER OCH EN VARG.  och jag har levt med hund ända sen jag var liten och bla bla bla. När han hade gått kom en kille som började roppa  ALLA HETER GLEN I GÖTEBORG  och frida hängde på ;D.    sen kom bussen och vi åkte hem och la oss och sov.


När jag vaknade i morse vid 10 så gick jag upp och drog upp rullgardinen och skulle öppna för att de var så instängt. ( Linnea sov över)  Men jag hann aldrig klart, Det svarta för ögonen och hörde ingenting  kände hur de började snurra och sen kom jag inte håg mer än när jag vaknade på golvet med en gång när jag hade landat av att linnea roppar MALIN!, Har aldrig svimmat innan men de är verkligen inget jag rekomenderar ;D

Bild från Condeco Linnea bjöd på en varm oboy (:


Kommentarer
Postat av: linnea olsson

När jag vaknade i morse vid 10 så gick jag upp och drog upp rullgardinen och skulle öppna för att de var så instängt. ( Linnea sov över)



hahaha okej malin så bara för jag sover över blir det instängt, man tackar!! ;D

2009-04-12 @ 13:52:29
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: linnea olsson

jajajajaj! ;D

2009-04-12 @ 14:48:51
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Frida

hahhaha vilken night :D Shitt svimma =O hemskt <3

2009-04-12 @ 16:41:22
URL: http://fridajungebring.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha duja :D söt du var på bilden!

2009-04-12 @ 19:22:42
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: maja

2009-04-14 @ 20:24:59
Postat av: maja

Gud vilken söt bild på dig malin sötnos !

2009-04-14 @ 20:25:28
URL: http://majaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0