Cosmo

Nu börjar klockan närma sig halv 10 och jag sitter här i min säng och har precis gjort klart arbeterna som jag hoppas är bra. De ska vara inskickade senast 23:59 så har fortfarande lite tid på mig att ändra och rätta till.

Igår satt jag och pluggade halv dagen eller tills kvällen då jag och Niklas åkte in till stan och skulle gå på bio. Strul med biljetter som vanligt, de är inte ovanligt när de är jag som har beställt antlingen fel nummer eller nu att de inte fanns kvar. Men fick iallafall två platsen rätt bra med. Vi kollade på Fast and Furious den var faktiskt riktigt bra. Efter de åkte vi hem och sov.
Idag har jag pluggat mest. Men även dansat och färgat håret, varit på hundjakt eftersom min systers hund stack så blev de för mig att springa ut och leta och jag hittade honom efter en stund, Tur det!  Sen har jag inte gjort så mycket mer.Ska fråga mamma snart om vi kan åka och köpa något gott på ICA. 


Bild från i Fredags (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0